17 september 2009

Sött citruste

Testade Friggs relativt nya te i serien Eco chic häromkvällen - ni vet de där små kvadratiska paketen som lyser upp tehyllan i affären. Friggs har lanserat flera varianter men det som fick följa med mig hem var Sweet citrus: rooibos te med citrus, äpple och ingefära. Riktigt gott och fräscht! Andra fördelar är ju att teerna i serien innehåller nästan enbart ekologiska ingredienser samt har söta namn - nästa gång tror jag att jag testar Minty liquorice.

Förresten - kolla på Friggs hemsida! De har rabattkuponger för utskrift där med några kronors rabatt på bland annat ovan nämnda te! Lite ovanligt och mycket trevligt.

2 kommentarer:

Katrin sa...

Jag har provat citronteet och det som heter Vanilla Rhubarb och gillade båda. Rabarbern var dock ett strå vassare tycker jag:)

dennisMat sa...

Trevligt. Det ska jag prova. Citruste är så gott!