15 december 2008

Inspirationsresa pågår

Nu är det så här att matbloggandet får ta en liten paus i ca fyra veckor! Vi (jag och mannen) är nämligen på äventyr i Indien över jul, nyår och lite till. Inleder starkt i Kerala för att sedan bege oss uppåt till Delhitrakten. Ser fram emot en resa full av kulinarisk inspiration, historiska sevärdheter och så lite sol och bad kanske om vi hinner med.

Tack för alla snälla och inspirerande kommentarer - vi ses 2009!

God jul & gott nytt år helt enkelt!

5 kommentarer:

fruktsallad sa...

Vad härligt för er! Då ser jag fram emot lite indiskt nästa år då? God jul och gott nytt!

Amelia sa...

Vad härligt med en sådan lång resa! Du har en liten utmärkelse att hämta inne hos mig när du har kommit hem igen :) God Jul! http://cafebyamelia.blogspot.com/

fruktsallad sa...

Hej igen, du har fått en utmärkelse av mig! :)

Anonym sa...

Vilka bokade ni resan genom?

Spralligast sa...

Amelia & Fruktsallad - TACK!

Camilla L - vi bokade alla biljetter och hotell på egen hand. Hör gärna av dig om du undrar något (min mailadress finns på förstasidan)!