18 februari 2007

Tacka vet jag Läkerol!


Bild från Malaco Leaf

Ibland behövs inte Buzzador för att jag ska få smakprover! Häromdagen var jag och en vän på Sisters/Brothers och handlade och vad står där på disken? Jodå, en låda med fullsizeprover av Läkerols nya produkter Dark. Tog en påse (för nu är det återförslutningsbara kuvertliknande påsar, inte kartonger som gäller) av vardera original och orange peel. Än så länge har jag bara smakat orange peel och den får med beröm godkänt! Apelsinsmaken känns direkt på tungspetsen men tar inte överhanden utan kompletterar istället lakritsen på ett sätt som i alla fall jag storgillar. Rekommenderas alltså!

2 kommentarer:

Stefan sa...

Jag ska få massa läkerol imorgon genom Buzzador :)

Spralligast sa...

Nu blir jag avundsjuk ju! Är nog som sagt inne i dryckessvängen hos Buzzador!